Nosfe - Numilu - Primera canción de HackerLife TV Show

Qué no es HackerLife ni Hax0rLife ni Hack3rL1f3... Es Hacker Ville, Ciudad de Hackers!!! HackerVille. Y la canción NivelÚ.




En Amazon España hay varios discos y canciones:

Disco Uncle Benz:

https://amzn.to/2NQXNHC

Y la canción del primer episodio temporada 1 y única temporada creo yo, minuto 15:30 es el grupo o cantante de Hip Hop Nosfe y la canción se llama Numilu, perdón NivelÚ, se llama Nivelú.

"
Un doi trei, toti satrarii mei, I’m on a new level,
Regine leoaice si toti regii lei, I’m on a new level,
Ma tine s-o dau parte-n parte cu ei, I’m on a new level,
Am dat-o cu trei, big up Asaaap, I’m on a new level too,
.
Un doi trei, toti satrarii mei, I’m on a new level,
Regine leoaice si toti regii lei, I’m on a new level,
Sunt Nosfe satraru’, taranu’, ciobanu’, gorila din Satra Se-ntoarce,
Mi se spune asa ca stiu ca-n viata, futaiu’ nu se intoarce, hey!
.
D-asta le-am dat la gaoace, unde le-am prins si i-am prins,
D-asta stau toti asa de de departe, ca si cum Nosfe deja i-a invins,
Nu face produsu’ cat face marca, da’ nu faci marca daca n-ai produsu’,
Nu face pe prostu, daca nu-mi stii arta, si mai ales daca nu mi-ai cumparat produsu’!
.
Un doi trei, toti satrarii mei, I’m on a new level,
Regine leoaice si toti regii lei, I’m on a new level,
Si toti fratii mei, satrarii mei, on a new level si ei,
Si toti fratii mei, satrarii mei, nu te suporta nici ei,
.
Ca tu nici macar nu stii cine sunt si m-acuzi de ceva,
Vorba lu’ Cadillac, daca tot ti-o arzi asa, mai bine ti-as fura,
Deci tu nici macar nu stii cine sunt si imi spui mie ca nu-s true,
Daca e s-o dam asa, de ce ai vrea sa te simti tocmai tu? Hey!
.
Serios acum, hey, nici n-am dat tun, hey, doar un album, hey, da’ stii ce spun, hey,
Mason nu sunt, hey, da, si nu m-ascund, hey,
Ca pot fi oricand, hey, am primit oferta bro, hey!
.
Jur ca n-o zic la misto, hey, nici ca sa ma laud, no, hey!
Si daca ma fac mason, hey, o sa fac altfel de bani, no?
Vezi ca asta nu-ntelege lumea, ce fac eu in weekend lunea,
Un bagabont de-al meu spunea, da-le tu primu’, nu sta!
"



No es HackerLife TV Show sino HackerVille TV Show dónde venden coches de segunda mano como venden falsos alquileres vacacionales en España.


La serie es Alemana, HBO Europe (¿BSO Romanía?), pero en el primer capítulo la hacker protagonista, ¿siempre es una mujer? (Millenium), se desplaza a Rumanía.

Ciudad Timisoara. Ciudad Frankfurt.

Segunda Canción The Edge by Silent Strike Feat. EM

https://youtu.be/hYXh6hDcC60

..######################..
.######################.


Tercera y última canción:    Eroare de Deliric Feat. Silent Strike

Aeroportul Traian Vuia

9.99€

Intro Capítulo 2: Invaders de Silent Strike Feat EM :-)